728x90 AdSpace

Νεα Αρθρα

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Μας ήλθε η καλοκαιρινή αύρα στην Καλαμαριά !!!


 
 

" Θεσσαλονίκη - Καλαμαριά " 

με τον αξέχαστο Δημ. Μητροπάνο



 

 



ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ - ΓΛΥΚΕΡΙΑ


Δισκογραφία: Μάτια μου - Matia mou 1986
Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογιώργος & Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Μουσική: Βασίλης Τσερέλης
Πρώτη εκτέλε
ση: Γλυκερία


Σαν Βαρδάρης που 'χει βάρδια
παρασέρνεις τη ζωή μου
και γεμίζεις με σημάδια, αχ
την ψυχή μου.

Μα εγώ είμ' απ' την Καλαμαριά,
πώς να τ' αντέξω όλα αυτά, καρδιά μου,
αχ, πώς να τ' αντέξω όλα αυτά;

Η αγάπη σου είναι κύμα
που με πάει και με φέρνει,
παίρνει του καημού το νήμα, αχ
και με δένει.

Μα εγώ είμ' απ' την Καλαμαριά,
πώς να τ' αντέξω όλα αυτά, καρδιά μου,
αχ, πώς να τ' αντέξω όλα αυτά;










 






MΑΝΩΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ Η ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ


Στίχοι: Κώστας Λιβανός
Μουσική: Θεόδωρος Καμπουρίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Αγγελόπουλος


Πήρε φωτιά η Καλαμαριά
Απ' τα γλυκά σου τα μάτια
Τρελαίνεις τους καρντάσηδες
Και γίνονται κομμάτια

Με τρέλανες και 'μένα
Καλαμαριώτισσα
Σμυρνιά προσφυγοπούλα
Σαλονικιώτισσα

Μια φωτιά, μια φωτιά
Πήρε η καλαμαριά και η καρδιά μου
Μια Βραδιά, μια Βραδιά
Για σένα Θεσσαλονικιά μου






Η Καλαμαριά - Γιάννης Πουλόπουλος


Η Καλαμαριά
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Θανάσης Μαργαρίτης
Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Από τον δίσκο "Σε πρώτη εκτέλεση - 14 τραγούδια" (1983)



Mέσα σε κάθε σου αυλή 
μέσα σε κάθε χέρι 
μοσχοβολάει γιασεμί 
φωλιάζει περιστέρι

Καλαμαριά, Καλαμαριά 
λεβέντες μεγαλώνεις
κι όταν γλεντούν και τραγουδούν 
ως τ' άστρα εσύ ψηλώνεις

Τ' άστρα μετρούν τον πόνο σου
κι η νύχτα τα όνειρά σου
ο ήλιος φυλάει τις στέγες σου 
κι ο μόχθος τη χαρά σου

Καλαμαριά, Καλαμαριά
λεβέντες μεγαλώνεις
κι όταν γλεντούν και τραγουδούν 
ως τ' άστρα εσύ ψηλώνεις

Είσαι το γέλιο κι η χαρά 
ήλιος χωρίς βασίλεμα
του κουρασμένου η δροσιά 
και της αυγής το φίλημα.

Καλαμαριά, Καλαμαριά
λεβέντες μεγαλώνεις
κι όταν γλεντούν και τραγουδούν 
ως τ' άστρα εσύ ψηλώνεις

Για τον Σταύρο Κουγιουμτζή και το έργο του εδώ: http://littlenautilus.blogspot.com/


 





 



Δείτε αυτό το θαυμάσιο βίντεο που φτιάχτηκε με 

μεράκι απο το 1ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς και 

παρουσιάστηκε πριν μερικά χρόνια στο Lund της 

Σουηδίας. 
















City Portal Salute Salonica

http://salutesalonica.gr/







  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Μας ήλθε η καλοκαιρινή αύρα στην Καλαμαριά !!! Description: Rating: 5 Reviewed By: Unknown
Scroll to Top